Vot per correu


CCOO informa de com  votar per correu





La Mesa Electoral Coordinadora, en sessió del dia 3 de març, ha determinat les instruccions que regiran el vot per correu.

 INSTRUCCIONS PER EXERCIR EL VOT PER CORREU EN LES ELECCIONS DE LA JUNTA DE PERSONAL A L’AJUNTAMENT DE BARELONA

 1. L’interessat pot sol·licitar el vot per correu a una oficina de correus. Ha de portar una sol·licitud en sobre obert per tal que sigui datada i segellada pel personal de Correus, juntament amb una fotocòpia del DNI. 

Aquesta sol·licitud ha d’estar dirigida a:


 Mesa Electoral Coordinadora EESS de l’Ajuntament de Barcelona
 C/ Escar, núm. 1, 2ª Planta 
08039 Barcelona 

2. Un cop la Mesa Coordinadora rebi la sol·licitud comprovarà que el sol·licitant està efectivament inclòs en el cens definitiu d’electors. A continuació es remetrà al domicili indicat pel sol·licitant tota la documentació per efectuar el vot per correu:


  • Sobre electoral, el petit on s’inclou la papereta. 
  • Paperetes de cadascuna de les candidatures proclamades. 
  • Sobre gran amb l’anotació “CONTÉ VOT PER CORREU” 


3. Rebuda aquesta documentació, l’elector introduirà la papereta que hagi escollit en el sobre electoral i el tancarà. A continuació l’introduirà en el sobre gran (que ha de posar VOT PER CORREU) amb l’adreça de la Mesa Electoral Coordinadora i també adjuntarà una fotocòpia del seu DNI.

Finalment ho enviarà tot per correu certificat on consti el nom de l’elector. 

Nota: Als efectes d’assegurar l’efectivitat d’aquest procediment es recomana sol·licitar el vot per correu no més enllà del dia 1 d’abril.

Instruccions vot per correu (pdf)

Vot per correu funcionaris (pdf)