CCOO informa de com votar per correu
La Mesa Electoral Coordinadora, en sessió del dia 3 de març, ha determinat les instruccions que regiran el vot per correu.
INSTRUCCIONS PER EXERCIR EL VOT PER CORREU EN LES ELECCIONS DE LA JUNTA DE PERSONAL A L’AJUNTAMENT DE BARELONA
1. L’interessat pot sol·licitar el vot per correu a una oficina de correus. Ha de portar una sol·licitud en sobre obert per tal que sigui datada i segellada pel personal de Correus, juntament amb una fotocòpia del DNI.
Aquesta sol·licitud ha d’estar dirigida a:
Mesa Electoral Coordinadora EESS de l’Ajuntament de Barcelona
C/ Escar, núm. 1, 2ª Planta
08039 Barcelona
2. Un cop la Mesa Coordinadora rebi la sol·licitud comprovarà que el sol·licitant està efectivament inclòs en el cens definitiu d’electors. A continuació es remetrà al domicili indicat pel sol·licitant tota la documentació per efectuar el vot per correu:
- Sobre electoral, el petit on s’inclou la papereta.
- Paperetes de cadascuna de les candidatures proclamades.
- Sobre gran amb l’anotació “CONTÉ VOT PER CORREU”
3. Rebuda aquesta documentació, l’elector introduirà la papereta que hagi escollit en el sobre electoral i el tancarà. A continuació l’introduirà en el sobre gran (que ha de posar VOT PER CORREU) amb l’adreça de la Mesa Electoral Coordinadora i també adjuntarà una fotocòpia del seu DNI.
Finalment ho enviarà tot per correu certificat on consti el nom de l’elector.
Nota: Als efectes d’assegurar l’efectivitat d’aquest procediment es recomana sol·licitar el vot per correu no més enllà del dia 1 d’abril.
Instruccions vot per correu (pdf)
Vot per correu funcionaris (pdf)